Uslovi korišćenja
• Naziv: Dahlia d.o.o.
• Adresa: Batajnički drum 12, 11080 Zemun, Beograd
• Delatnost: Proizvodnja deterdženata, sapuna sredstava za čišćenje i poliranje
• Matični broj: 07034962
• Poreski broj: 100010812
• Web adresa: https://dahlia.rs/
• Kontakt telefon: +381 628080527
• Kontakt e-mail: online@dahlia.rs office@dahlia.rs
Da li je neophodna?
Da biste obavili kupovinu na sajtu nije neophodno da budete registrovani. Razlika između registrovanog i neregistrovanog procesa kupovine je u tome što registrovani korisnici mogu da formiraju Listu želja koja im može biti korisna kao neka vrsta podsetnika.
Kako se registruje?
Proces registracije je jednostavan:
Kako dodajem proizvode na svoju listu želja?
Jednostavnim klikom na dugme „Dodaj na listu želja“ koje se nalazi uz svaki artikal.
Klikom na dugme Lista želja možete u bilo koje doba da pristupite svojoj listi želja koja se nalazi unutar vaših korisničkih stranica i uvek da imate pregled artikala koje ste odabrali.
Ako vam se neki proizvod svidi, ali još niste sasvim sigurni da li želite da ga kupite, dodajte ga na listu želja!
Da li moram da kupim proizvode sa svoje liste želja?
Ne morate! Lista želja vam služi kao podsetnik. Pomoću nje možete na jednom mestu da vidite artikle koji vas zanimaju i koje biste voleli da kupite.
Kako kupujem?
Odaberite artikle koje želite da kupite. Pored svakog artikla nalazi se dugme „Dodaj u korpu“ – kliknite na njega i artikal će automatski biti dodat u vašu korpu.
U svakom trenutku pogledom na korpu u gornjem desnom uglu ekrana možete da vidite koliko artikala imate u korpi i koja je njihova ukupna cena.
Kada ste odabrali sve artikle koje želite da kupite, kliknite na korpu u gornjem desnom uglu ekrana i otvoriće vam se Obrazac za kupovinu.
Možete birati način plaćanja: -Karticom; -Pouzećem (*samo za Srbiju);
Pregledajte svoju porudžbinu. Ukoliko su svi podaci tačni, kliknite na dugme „Potvrdi kupovinu“.
Dahlia.d.o.o. vrši predugovorno obaveštavanje svojih kupaca imejlom koji sadrži specifikaciju celokupne porudžbine, kao i prikaz svih uslova kupovine neposredno pre ulaska kupca u proces poručivanja tj. plaćanja.
Za kupce iz Srbije: Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica. Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu. -Pouzećem: Naručene artikle dobijate na kućnu adresu, a troškove narudžbine plaćate kuriru.
NAPOMENA: *Ukoliko nakon potvrde Vaše porudžbine, prilikom pakovanja fizičkom proverom ustanovimo da je artikal oštećen ili nesaobrazan, a ujedno je bio poslednji artikal na stanju, nećemo biti u mogućnosti da izvršimo isporuku i sredstva će Vam biti vraćena bez odlaganja, a najkasnije u roku od tri dana od raskida.
**PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.
*** Potvrdom Uslova korišćenja kupac je saglasan da se dostavljanje fiskalnog računa izvrši elektronskim putem.
PDV je uračunat u cenu i nema skrivenih troškova.
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD). Za informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije. Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Za kupce iz Srbije: Dostava kurirskom službom;
Troškovi dostave su po važećem cenovniku post exspresa din. Kurirska služba Posst exspres sa kojom sarađujemo trenutno ne vrši isporuke na teritoriji Kosova i Metohije.
Nakon slanja narudžbine internet prodavnici, isporuku možete očekivati u roku od 2 do 5 radnih dana, a najkasnije u zakonskom roku od 30 dana.
Kupovina je sigurna. Svi podaci o kupovini vidljivi su samo administratoru. Podaci o vašoj platnoj kartici biće šifrirani i dostupni samo banci koja obavlja transakciju. Prilikom kupovine poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najaktuelnije (state of the art) tehnologije. Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica WSPay, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama WSPay. Nijednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Prema Zakonu o zaštiti potrošača, kupovina preko sajta https://dahlia.rs/ smatra se prodajom na daljinu. Kod prodaje na daljinu Zakon ustanovljava pravo kupca da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje. U slučaju odustanka od ugovora, kupac treba da pošalje obaveštenje mejlom na office@dahlia.rs . Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Kupac snosi troškove vraćanja robe. Prilikom povraćaja robe kupac je u obavezi da priloži račun/otpremnicu. U slučaju odustanka od ugovora, kupac ima pravo na povraćaj novca. Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku, s tim što trgovac može odložiti povraćaj sredstava dok ne dobije robu. Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je vraćena roba neoštećena. Kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe. Ukoliko se utvrdi da je neispravnost nastupila krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i roba će biti vraćena kupcu o njegovom trošku. Kao kupac ne snosite troškove koji nastaju odustankom od ugovora, osim troškova poštarine koji proisteknu slanjem robe na našu adresu. Sa naše strane se obavezujemo da ćemo, odmah po prijemu robe koja se vraća po osnovu odustanka od ugovora, izvršiti povraćaj sredstava koja su uplaćena za vraćenu robu ili poslati artikal koji želite za zamenu.
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, Dahlia d.o.o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC, Maestro i Dina metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice. Dahlia d.o.o. će direktno kontaktirati korisnika za povraćaj novca, putem e-maila, u vezi sa načinom povraćaja sredstava. Ukoliko je roba plaćena pouzećem, novac se vraća isključivo na tekući račun – elektronskim putem.
Izuzetak od prava na odustanak od ugovora: U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, potrošač nema pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu kada je u pitanju isporuka zapečaćenih proizvoda, kao što su kreme, šamponi i drugi slični proizvodi, koji nisu pogodni za vraćanje zbog zaštite zdravlja ili higijenskih razloga, a koji su otvoreni nakon isporuke. Prihvatanjem ovih Uslova korišćenja, potvrđujete da ste upoznati sa nemogućnošću odustanka od kupovine ovih proizvoda ukoliko su otvoreni nakon isporuke, odnosno da ste saglasni da kupovinom gubite pravo na odustanak od ugovora.
Ukoliko želite da podnesete reklamaciju za artikal koji ste kupili u maloprodajnom objektu, neophodno je da sa fiskalnim računom ili drugim dokazom o kupovini, kao i artiklom koji reklamirate, odete u maloprodajni objekat gde ste obavili kupovinu. U prodavnici ćete dobiti detaljna uputstva i pomoć oko podnošenja reklamacije.
Ukoliko ste robu kupili preko sajta:
Reklamacije na oštećenje u transportu: Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Ukoliko uočite takvo oštećenje (pocepani delovi i ugnječenje), nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe na email adresu: online@dahlia.rs
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe: Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, kontaktirate našu korisničku podršku na email adresu: online@dahlia.rs
Reklamacije na nesaobraznost robe: Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojavi nesaobraznost u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, za izjavu reklamacije možete da pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj računa-otpremnice, šifru artikla koji želite da reklamirate i opis problema koji imate) na našu adresu: online@dahlia.rs
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili elektronskim putem, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka podnošenja iste. Saobraznost robe ugovoru utvrđuje se isključivo prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom deklaracijom, odnosno specifikacijom robe. Dahlia d.o.o. je odgovorna za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala preuzimanja i isporuke, snosi Dahlia d.o.o. Ukoliko imate primedbe, žalbe, prigovore i slično, u svakom trenutku možete nam se obratiti na email adresu: online@dahlia.rs
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.
Potrošač u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ima pravo da pokrene postupak rešavanja spora vansudskim putem, pred nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Prodavac je po Zakonu u obavezi da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.
Sve akcije, programi lojalnosti i slične aktivnosti Kompanije, koje budu bile dostupne preko ovog Sajta biće podložne određenim pravilima koja su odvojena od ovih Uslova korišćenja.
Sve usluge ne moraju biti dostupne svim licima ili na svim geografskim lokacijama. Učešće i dobijanje poklona u akciji ili sličnim promocijama ne mora biti omogućeno svim licima. Kompanija zadržavapravo da ograničimo dostupnost Sajta ili pružanje bilo kojih usluga bilo kom licu, geografskom području po slobodnom izboru Kompanije, u bilo koje doba.
Predmetni Uslovi korišćenja postaju obavezujući za Korisnika od trenutka kada Korisnik pristane na njegove uslove ili kupovinom proizvoda Kompanije upotrebom Sajta. Pre nego što Korisnik pristane na predmetne Uslove korišćenja, Korisnik je obavezan da se pažljivo upozna sa svim odredbama ovoh Uslova korišćenja.
Pristup materijalima Sajta, između ostalog i sadržaju se daje Korisniku isključivo za lično korišćenje. Bez prethodne saglasnosti Kompanije u pisanoj formi Korisnik nema prava da koristi, reprodukuje, širi na bilo koji način, kopira, javno pokazuje, objavljuje javno, prevodi, prepravlja ili koristi na bilo koji način za bilo koje druge ciljeve materijale Sajta.
Nakon prestanka važenja odredbi predmetnih Uslova korišćenja Kompanija i dalje ima sva prava na sadržaj bez bilo kojih obaveza da plati Korisniku korišćenje istog.
Uslovi korišćenja su podložni izmenama i dopunama.
Ovi Uslovi korišćenja Kopmanije važe od datuma objave na Sajtu od dana 29.04.2024.godine.