Scroll Top

Brion legenda brijanja koja i danas živi

Kada čujete reč Brion, koja vam je prva asocijacija? Da li ga i vi prepoznajete kao sinonim za tradiciju i kvalitet koji traje već više od pola veka? Nastao davne 1952. godine, ovaj brend je od samog početka osvojio srca muškaraca, postavši neizostavan deo kozmetičke rutine mnogih generacija. Sa svojom neprolaznom notom koja nas vraća u ona druga, neki kažu i lepša vremena, Brion je bio i ostao autentični simbol jugoslovenske pop kulture.

Jedna od urbanih legendi koja je u vezi sa Brionom jeste priča o vojnicima koji su ga tokom vojnog roka koristili umesto alkohola. Ova priča potiče od visokog procenta alkohola u sastavu proizvoda, što doprinosi dezinfekciji i oporavku kože nakon brijanja. Čak se i Josip Broz Tito, bivši lider Jugoslavije, smatrao ljubiteljem Brion proizvoda, koristeći Brion pastu za brijanje i losion posle brijanja, dok je njegova supruga, Jovanka, koristila Dahlia kreme za lice. Ova asocijacija sa Titom i njegovom suprugom doprinela je izuzetnom međunarodnom uspehu i prepoznatljivosti brenda.

U novijoj istoriji, u periodu od 2000. do 2012. godine, Brion je ostvario impozantnu prodaju od milion komada godišnje, sa učešćem od čak 55% u ukupnoj prodaji losiona na teritoriji bivše Jugoslavije. Ovaj podatak jasno ilustruje ne samo trajnu popularnost brenda već i njegovu sposobnost da zadrži lojalnost kupaca tokom decenija.

Danas, Brion ne samo što nastavlja svoju legendarnu priču već je i unapređuje spajajući tradiciju sa savremenim potrebama korisnika. Ove godine Brion doživljava rebrending, predstavljajući svojoj vernoj publici osveženu viziju brenda koja se prilagođava modernim trendovima. Novi asortiman Brion proizvoda uključuje četiri nova artikla – Brion gel za brijanje u classic i sensitive varijanti i Brion umirujući balsam posle brijanja u classic i sensitive varijanti.

Novi proizvodi prate tradicionalnu recepturu brenda, ali ujedno donose i modernizovane, obogaćene formule koje pružaju potpunu negu i regeneraciju kože nakon brijanja. Uz to, redizajnirana pakovanja su kreirana kako bi privukla i mlađu populaciju, čineći brend Brion pristupačnijim i atraktivnijim za sve generacije.

Brion ovog februara puni 72 godine, a za srećan rođendan želimo mu da ostane neizostavan deo svakodnevne kozmetičke rutine još najmanje toliko i da nastavi da neguje imidž kultnog brenda!