Nagrade

Kompanija Dahlia dobitnik je prestižnog priznanja „Najbolje iz Srbije“ za 2012. godinu

Na devetoj po redu akciji „ Najbolje iz Srbije “, u organizaciji Ministarstva spoljne i unutrašnje trgovine i telekomunikacija, Privredne komora Srbije i ekonomskog lista ” Privredni pregled “, kompanija Dahlia dobila je priznanje“ Najbolje iz Srbije “ u kategoriji „ Najbolji korporativni brend, roba svakodnevne potrošnje – hemija i kozmetika “.
U konkurenciji je ove godine učestvovalo više od sto kompanija. Ocenjivanje prijavljenih brendova obavljalo se prema kriterijumima, koje su utvrdili profesori Ekonomskog fakulteta u Beogradu. Pored stručnog žirija, kompanije su ocenjivali potrošači koji su deo poena dali kupovinom proizvoda i iskazivanjem svojih stavova u sprovedenom terenskom istraživanju i glasanjem na stranici zvaničnog sajta.

Preduzetnički duh, usvajanje marketinških principa u poslovanju, briga za potrošača, inovativnost i kvalitet proizvoda prioritet su naše kompanije. Ovo priznanje predstavlja potvrdu posvećenosti naše kompanije za usavršavanjem proizvoda i za stvaranjem poverenja i sigurnosti u kvalitet proizvoda.

nagrade2

Dahlia je Superbrand Srbije za 2012-2013. Godinu

Ponosni smo da objavimo da je kompanija Dahlia d.o.o. dobitnik prestižnog priznanja Corporate Superbrand Srbija za 2012-2013. godinu. Kvalifikacija određenog brenda u društvo Corporate Superbrands je predmet procene Stručnog saveta, koji čine najviši izvršni rukovodioci u ključnim privrednim sektorima u Srbiji. Kvalifikovani brendovi se nakon toga ocenjuju kroz nezavisno sprovedenu anketu javnosti u celoj zemlji i finalno mišljenje članova Stručnog saveta.
Prema obrazloženju programa Superbrands, koji je danas prisutan u preko 80 zemalja širom sveta: “Svaki Superbrand ima uspostavljen vrhunski ugled na svom segmentu tržišta kao i na tržištu u celini. Svojim klijentima nudi značajne opipljive ili očigledne prednosti u odnosu na konkurente, što javnost (svesno ili podsvesno) prepoznaje i zahteva.“

Ono što jedan brend definiše kao Superbrand je opšti utisak u javnosti, odnosno ugled koji on uživa među potrošačima. Potrošačka javnost je nepotkupljiva i jedini relevantan i nezavisan sudija, koji svoje mišljenje formira na osnovu pruženog kontinuiranog kvaliteta proizvoda i usluga jedne kompanije, fer odnosa u tržišnoj utakmici i unapređenja proizvodnje, ponude i odnosa unutar zajednice u kojoj kompanija posluje. Procena koja jedan brend karakteriše kao Superbrend je šira od finansijskih pokazatelja ili udela u tržištu jedne zemlje, to je apsolutna ocena sveukupnog kvaliteta poslovanja jedne kompanije.